Administration

Administration

Administrationen står for den daglige drift af det jødiske samfund i Danmark, og varetager opgaver indenfor ligning og økonomi, kommunikation, drift af synagogen og menighedshuset, sikkerhed samt servicering af medlemmerne.

Bøger, pjecer og jødiske artikler kan købes på administrationskontoret eller via webshoppen som er under udvikling.

Administrationen er åben for personligt fremmøde og man kan også med fordel lave en aftale om møde.

Åbningstider
Mandag – torsdag kl. 09.00 – 16.00
Fredag                       kl. 09.00 – 13.00

Telefontider
Mandag – torsdag kl. 09.00 – 14.00
Fredag                       kl. 09.00 – 12.00

Dagen før jødiske helligdage lukker kontoret kl.14.00.

Postadresse
Det Jødiske Samfund i Danmark
Krystalgade 12
Postbox 2015
DK-1012 København K
T: +45 33 12 88 68

Email: mt@mosaiske.dk

Medlems- og administrationschef
Alan Melchior